Bine ati venit pe - Portalul Nr.1 - din Moldova unde poti sa privești posturi TV On-Line din Moldova

Neașteptat! Prezentatoarea Dorina Cojocaru PLEACĂ de la Jurnal TV

Producătoarea emisiunii ”Deșteptarea” de la Jurnal TV și prezentatoarea rubricii ”Cărțile pe masă”, Dorina Cojocaru, pleacă de la Jurnal TV. După șase ani, aceasta a decis să ia întâi o vacanță, iar mai apoi să se ocupe de afaceri.

”Iau o vacanță doar pentru mine și pentru viața mea privată. Fără două luni, sunt de șase ani aici, de la începuturile bazei puse. Cred că deja am o vârstă în care aș putea să încerc să-mi dezvolt propriile afaceri. Voi pleca într-o vacanță odată ce-mi închei toate responsabilitățile aici”, a declarat Dorina Cojocaru pentru KanKan.md.
Producătoarea ”Deșteptării” a oferit și detalii despre vacanță. ”Vacanța este un dar de ziua dragostei venit din partea bărbatului meu. Este o călătorie prin Roma, pentru că n-am ajuns să descoper acest oraș. Sunt și niște locuri pe care el insistă să mi le arate în Milano, pentru că nu am reușit să le prind în vacanța singuratică de data trecută. Fiind el un om din zona turismului, nici nu știu cu ce poate continua. Este visul lui să facem un tur în jurul lumii. Nu cred că va fi de data asta. Dar, cu un turist la bord, dintr-o țară în alta poți să ajungi foarte ușor”, a mai spus prezentatoarea de la Jurnal TV.
Continuarea materialului o găsiți pe KanKan.md.